Ska Kenza polisanmäla mig?

Kenza är flyförbannad för att hon påstår att bilderna inte är på henne vilket jag har trott hela tiden men nu får vi väl försöka tro på det så därför får jag tråkigt nog lämna det ämnet på is och respektera det.. Men en polisanmälan som hon hotat med, på MIG för att jag hittat bilder på henne på nätet som det stått att det varit hon på och skriver om det i min blogg o visar bilderna så är det förtal från MIN sida? Nej Kenza ja förstår att hon e förbannad över  bilderna men att låta det gå ut över en helt vanlig bloggare just för att bilderna finns gör mig väldigt besviken på henne.  Jag tycker såhär: Man ska så för sina handlignar och kan man inte det eller är det inte ens handlingar så får man handskas med det på bästa sätt, inte proffsigt gjort av bruttan! Hon hävdar även att min blogg ska läggas ner men var inte oroliga mina läsare, den förblir kvar och jag kommer fortsätta blogga så kika in här mer, mer roligt väntar inom en snar framtid! Dock ska kenzabilderna bort och det ska jag göra när mitt internet fungerar ordentligt för just nu har den allvarliga fel.



Ha en underbar fredag alla fina människor!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo hon kan anmäla dej för förtal, det e att gå över gränsen att lägga upp naken/påstådda bilder på någon. bara för de finns på nätet betyder det inte att man måste fortsätta sprida dom.

2009-01-30 @ 20:10:00
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Cicci

Klart som fasen det är förtal.

Allt du säger som kan anses klandra en personens leverne är förtal.

2009-01-31 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0